Ogłoszenie 





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hardy
2010-03-07, 11:55
TRACKER 250
Autor Wiadomość
GrzesQ 
Master of Posts
Młody Wilk



Pojazd: Yamaha fazer 600s2 Honda Civic VII R-type
2T/4T: 4T
Pojemność: 600&1600
Wiek: 20
Dołączył 1761 dni temu
Posty: 1273
Piwa: 338/79
Skąd: Sokółka-Białystok
Wysłany: 2011-02-14, 21:10   

rafaltdi, Gratuluję zakupu ;)
Wstaw fotki, i opisz go w dziale MÓJ MOTOCYKL.
Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-02-15, 16:25   

Jak zrobię zdęcia to wstawie i na pewno go opiszę.
Pozdrawiam...
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
yarkes 
Barszczyk



Pojazd: jeszcze brak
Dołączył 1303 dni temu
Posty: 3
Skąd: Pomorze
Wysłany: 2011-02-15, 22:16   

Również gratuluję zakupu ! :brawo:
Ja jeszcze się się waham choć tracker mi się bardzo podoba i na dodatek ma zachęcającą cenę.
Niestety znajomi próbują złamać mój entuzjazm mówiąc, iż jest to za słaba maszyna i szybko będzie brakować mi mocy. Namawiają mnie abym kupił używanego japońca z silnikiem 500 - 600 cm. Ja odpieram te ataki, że za te pieniądze to dostanę motor kilkunastoletni, pewnie po niezłych przejściach a po drugie boję się trochę dużej mocy, gdyż do tej pory jeździłem na pożyczonych maszynach o pojemności max 300 cm a tracker ma być moim pierwszym motorem.
Sorry, trochę się wyżaliłem nie na temat. :beczy:

Chciałem Ciebie zapytać, czy śmigasz na fabrycznych oponkach czy je wymieniłeś na inne ? Jeśli tak to na jakie ? O tych standardowych słyszałem niepochlebne opinie.
Pozdro
_________________
yarkes
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-02-16, 15:30   

Narazie to nie śmigam,gdyż jest zima a ja mam go tydzień więc na temat opon wielę nie mogę powiedzieć...
A dylematy miałe takie same jak Ty...tzn-kupić starego japońca czy.......ale znalazłem Trackera...dla mnie jest OK,fakt przejechałem tylko kilkanaście kilometrów ale stwierdzam że naprawdę jest bardzo żwawy.nie chcałem mocnego motoru gdyż prędkość mnie nie specjalnie podnieca,ale nigdy nie jeździłem na tak słabym moto,zawsze były to mocne maszyny....na swoją podaną moc jedzie nadzwyczaj dynamicznie....demon to to nie jest ale zawalidrogą też nie będzie.........
jak co to pytaj....
pozdrawiam
Rafał
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
td25 
Motorowerzysta
Diabeł



Pojazd: ZIPP Tracker
2T/4T: 4t
Pojemność: 223
Przebieg: wzrasta
Wiek: 38
Dołączył 1339 dni temu
Posty: 52
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2011-02-19, 11:39   

Witam
Ja ważę 102 kg i mam 190 cm wzrostu i też jeszcze nie odkręcam bo docieram dopiero swojego trackera ale muszę powiedzieć że mimo mojej wagi moto jeździ sprawnie i wiem że nie będzie na pewno zawalidrogą :brawo:
_________________
jazda dla przyjemności
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-02-19, 18:35   

Posiadacze Trackera....piszcie jakie usprawnienia,udogodnienia itd.,itp można przy tym moto zrobić
Rafał
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
td25 
Motorowerzysta
Diabeł



Pojazd: ZIPP Tracker
2T/4T: 4t
Pojemność: 223
Przebieg: wzrasta
Wiek: 38
Dołączył 1339 dni temu
Posty: 52
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2011-03-29, 12:02   

usprawnienia jakich dokonałem:
1. przy stanie licznika 1 km wymieniłem od razu olej na mobil półsyntetyk 10w40, po 300 km zmieniłem znowu olej oraz przeczyściłem siatkowy filtr oleju, co ciekawe opiłków zero ale było dużo śmieci ala silikon ( pewnie to co za dużo przy montażu nałożyli)
2. wyrzuciłem 2 katalizatory: jeden z tłumika, drugi z kolanka + przerobiłem tłumik w środku - polepszyłem przepływ spalin) efekt dźwiękowy jest lepszy i lepiej zbiera się z dołu.
3. teraz jeszcze w gaźniku muszę podnieść iglicę ( jak to przetestuję to napiszę jaki efekt) na razie nie miałem czasu i zrobię to przy tzw okazji.
Dalej to już nie przerabiam bo nie ma co, trzeba jeździć i się cieszyć z jazdy
pozdro :diabełek:
_________________
jazda dla przyjemności
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-03-29, 15:14   

Napisz proszę dokładniej...tzn. jak dostałeś się do filtra i te katy,bo one głównie mnie interesują....trzeba ciąć rurę?? i gdzie dokładnie się znajdują,czy przy samym tłumiku??
Dzięki z góry
pozdrawiam
rafał z sosnowca
_________________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez rafaltdi 2011-03-29, 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
cayenne 
Barszczyk



Pojazd: brak
Dołączył 1251 dni temu
Posty: 1
Skąd: wwa-krk
Wysłany: 2011-03-29, 16:55   

td25, dołączam się do prośby o dokładniejszy opis wycięcia katalizatorów i przeróbki tłumika.. może jakieś zdjęcia robiłeś ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
td25 
Motorowerzysta
Diabeł



Pojazd: ZIPP Tracker
2T/4T: 4t
Pojemność: 223
Przebieg: wzrasta
Wiek: 38
Dołączył 1339 dni temu
Posty: 52
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2011-03-31, 10:43   

pPierwszy, najgorszy do usunięcia i zarazem bardzo dławiący silnik jest kat w kolanku pod osłonką anty oparzeniową, bierzesz piłkę i tniesz zaraz za zgubieniem. Ja przeciąłem rurę w 95% i odgiąłem aby potem dwie części zeszły się w tym samym miejscu. Bierzesz śrubokręt młotek + mocujesz w imadle i powoli trzeba wygrzebać cały kat. Potem spawasz rurkę i po sprawie. Druki kat jest zaraz na wlocie do tłumika jest mniejszy ale jest i też skutecznie dławi przepływ spalin. Roznitowujesz tłumik po obu stronach, zejdzie ci końcówka ta srebrna i cała obudowa tłumika, zobaczysz wkład siatkowy z watą - musisz uciąć w miejscu tak jak na rysunku i zobaczysz drugi kat, wydłubujesz go a potem składasz już ale bez spawania tego, będzie się trzymać jak trzeba. Przy zakładaniu obudowy tłumika uważaj gdzie jest przód a tył ja się pomyliłem i musiałem drugi raz nitować. W sumie godzinka roboty z przerwą na piwo i po sprawie. Ja jeszcze poprawiłem przelot między przegrodami ale wiąże się to już niestety z przecięciem siatki i demontażem waty zrobisz jak zechcesz , powodzenia

[ Dodano: 2011-03-31, 11:15 ]
U mnie po przeróbce i testach drogowych dało to bardzo pozytywny rezultat, po prostu moto zbiera się lepiej z dołu i jest bardziej żwawsze, no i efekt dźwiękowy prawie jak w mojej yz 250 f. I na oko mogę powiedzieć że ma to też wpływ na temp pracy silnika, gdyż jak odpalałem na zimo Trackera z katem to moment łapał temperaturę ( utrudniony przepływ spalin i opory powodowało wzrost temp pracy silnika) a teraz na zimnym rozruchu trzeba długooooooooo czekać żeby złapał odpowiednią temp. :diabełek:
Po za tym nie zaobserwowałem żadnych negatywnych zjawisk po przeróbce. ;D

[ Dodano: 2011-03-31, 11:17 ]
A i niestety nie przyszło mi do głowy porobić zdjęcia przy rozbiórce tłumika ale myślę że te moje rysunki coś pomogą

tracker tłumik + kolanko kat.JPG
Plik ściągnięto 197 raz(y) 32,68 KB

_________________
jazda dla przyjemności
Ostatnio zmieniony przez nikors 2011-04-17, 17:07, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
artstar 
Pieszy



Pojazd: zipp tracker 250
2T/4T: 4
Pojemność: 250
Przebieg: 20km
Wiek: 44
Dołączył 1253 dni temu
Posty: 18
Skąd: Poland
Wysłany: 2011-04-16, 22:08   

Zrobiłem dzisiaj operację wycięcia katów z mojego trackera i podzielam opinię td25,silnik mruczy głośniej i jakby lepiej się zbiera.Zrobiłem to trochę inaczej jak td25, ale efekt mam taki sam,czyli brak katów.
Pierwszy kat(ten bliżej wydechu):
1.Roznitowałem tłumik i wysunąłem pokrywę tłumika za pomocą młotka uderzając przez drewno w uchwyt mocujący.Wysunął się z oporem,ale zszedł.
2.Odsłoniło mi to bebechy tłumika.Wywaliłem matę i przeciąłem punktowe spawy jakim jest przymocowana blacha-siatka do jakby dekla zamocowanego na rurze.Zsunąłem blachę z dekla i pokazał się ten kat.
3.przy pomocy wiertła,przecinaka i młotka dłubałem w rurze aż w końcu wyjąłem drania.Nie było łatwo, ale blaszki są twarde i nie jest tak łatwo je wyciągnąć.

Drugi kat ten ukryty w rurze:
1.Zajrzałem do rury i od razu podjąłem decyzję, że trzeba ciąć rurę.Cienką tarczą szlifierki kątowej przeciąłem rurę .Zostawiłem kawałek niedocięty odgiąłem na bok kikuta i miałem dostęp do kata.Ten skubaniec jest bardziej ciasny jak ten pierwszy i z nim pomęczyłem się dłużej.Złamałem wiertło 10mm na nim próbując go rozwiercić.Ale jakoś wyszedł.
2.potem zagiąłem z powrotem kikuta i powstała szpara około 1-2mm, którą trzeba zaspawać.Blacha jest cienka, więc najlepszy byłby migomat, ale ja nie miałem go pod ręką i spawałem elektrycznie.

Potem poskładałem wszystko do kupy. :brawo:
Zrobiłem jazdę próbną i idzie.....głośniej, a czy lepiej?......Tak!
Wymieniłem olej na castrol 10W50 przy okazji i przeczyściłem filtr oleju.
Kupę syfu miałem w oleju. Naciągnąłem łańcuch.
Bye! Gwarancjo!
Ale jestem zadowolony :tańczy:

Zrobiłem zdjęcia kata i tłumika rozczłonkowanego, ale nie ma tam nic ciekawego, ale jak ktoś chce to zamieszczę je tutaj.
_________________
ZiPP Tracker 250
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-04-17, 07:52   

Daj fotki,jak nie sprawi Ci to kłopotu,też chcę przeprowadzić tą operację,zdjęcia zawsze się przydadzą...
A,jeszcze jedno-gdzie jest ten filtr oleju,co trzeba odkręcić żeby się do niego dostać...??
dzięki z góry...
pozdrawiam serdecznie-Rafał
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
td25 
Motorowerzysta
Diabeł



Pojazd: ZIPP Tracker
2T/4T: 4t
Pojemność: 223
Przebieg: wzrasta
Wiek: 38
Dołączył 1339 dni temu
Posty: 52
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2011-04-17, 18:07   

Artstar - gratuluję, że się odważyłeś wyciąć to draństwo :diabełek:
Teraz poczujesz wyraźną różnicę. :brawo:
_________________
jazda dla przyjemności
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
rafaltdi 
Pieszy
Wiosna...



Pojazd: Tracker
2T/4T: 4T
Pojemność: 223
Przebieg: 400km
Wiek: 42
Dołączył 1309 dni temu
Posty: 21
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2011-04-17, 19:46   

U mnie też tuż,tuż-wyjąłem kolanko i jutro w pracy wytnę draństwo(bo mnie w nogę grzeje).....założę,sprawdzę i po testach zabiorę się za tłumik....
pozdrawiam serdecznie.....Rafał
_________________
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
     
tata_jerzyka 
Pieszy
jerzyk's world



Pojazd: Tracker 250
2T/4T: 4T
Pojemność: 250
Przebieg: 218
Wiek: 34
Dołączył 1245 dni temu
Posty: 20
Piwa: 1/2
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-04-17, 20:56   

Filtr oleju masz na samym dole silnika, wręcz już na łączeniu z ramą, od strony wajchy biegów. Odkręcasz to kluczem chyba 22, potem wyciągasz korek ze sprężynką i małe metalowe siteczko które jest filtrem. Należy je dokładnie wyczyścić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Zipp-Forum by .siL

Strona wygenerowana w 0,6 sekundy. Zapytań do SQL: 20

statystyka